tisdag 9 december 2008

jag väntar fortfarande

helgen var som sagt helt underbar med föreställningar och människor! kroppen är trött och sliten och det är allt annat än en pigg och fräsh evelina som gått till skolan måndag, tisdag.! För lite sömn kanske inte gör det hela så himla mycket bättre, men ibland måste man härda och kriga lite! :) det är ju värt i slutändan ändå!

dagen har varit knas, onädiga hål och lektioner som försvann, men det var skönt.! jobbet funkade bra och barnen är söta, bara en vecka kvar sen ses vi inte förens efter jul, och det är många som kommer byta dagar och till storhäst vilket känns lite tråkigt, kommer ju sakna dom små trollen!

jag hade ändå börjat hoppas, att det skulle räcka till. att en dag skulle det jag gör, säger och jobbar för, skulle spela någon roll.. att en dag skulle du kunna se mig i ögonen och vara stolt, skryta ja vara riktigt jävla nöjd.. men du fortsätter på samma sätt som förut, visst inte lika ofta.. men hoppet förstörs vareviga gång du gör mig besviken.. och nu är det inget undantag..

kärlek.

Inga kommentarer: