torsdag 4 november 2010

Flyttplaner

Länge sedan jag uppdaterade bloggen och skrev om vad som händer som mest.

Jobbar sen tidigare kvar på samma ställe, trivs bra med arbetsuppgifter och liknande.
Roligare tider och schema hade jag helt klart önskat, men så länge jag har tillräckligt med timmar ska jag vara nöjd! Ränner fram och tillbaka med hästen träning och vänner för att få ihop allt, men det går med planering!

Hästen är sjuk för tillfället men vi avslutade säsongen toppen i Skellefteå!

Just nu står jag inför en planerad flytt. Väntar ivrigt på svar på lägenheter som jag är intresserade av, förhoppningsvis bokas en visning inom de närmsta dagarna och därefter är det bara hålla tummarna att lägenheten som är mest passande tillfaller mig.

Suttit och kollat på inredning och olika saker som ska finnas i lägenheten, och damn det kommer bli grymt! kan knappt vänta tills jag har mitt eget crib och min egen ordning på allt.

Ska göra mitt bästa för att uppdatera bloggen lite oftare!

1 kommentar: