fredag 20 augusti 2010

Oväntat erbjudande

Lovade uppdatera när det hände något mer spännande eller roligt i mitt liv.
Måste då passa på att nämna att jag har eventuellt jobb på gång!!
Är erbjuden en tjänst som tillsammans med mitt andra jobb utgör en heltid.

Passande arbetstider och ett trevligt jobb, visst finns det en del saker som talar emot.
Men samtidigt tror jag inte att jag har råd att tacka nej.

Återstår att se om det blir av eller inte. Men min tanke är prova och går det inte så går det inte.
Den tid som det fungerar är helt klart värt både arbetserfarenheten och pengarna.
Skulle vara roligt att tjäna lite större pengar, både för sparande och för utgifter.

Som de flesta vet vill jag VERKLIGEN flytta hemifrån. Om jag blir kvar i Umeå i framtiden eller inte återstår att se, men det skulle vara skönt att ha valmöjligheten åtminstone. Den kommer helt klart om jag får pengar att röra mig med.

Inga kommentarer: